Bàner superior

Títol

Persones amb  mobilitat reduïda

L’Estació d’Autobusos posa en marxa el servei d’assistència a persones amb mobilitat reduïda, per tal de facilitar-los el seu viatge en autocar.

Qui pot sol•licitar aquest servei?

Totes les persones que puguin acreditar la seva discapacitat.

Diferents discapacitats:

BLND-Passatgers amb dificultat de visió o cecs, amb o sense gos pigall

DPNA-Passatgers amb algun tipus de discapacitat intel•lectual o de desenvolupament 

WCHS-Passatgers que requereixen ajuda per pujar i baixar escales i que necessiten cadira de rodes pel trasllat entre l’estació i l’autocar

MASS-Passatgers que requereixen assistència i que no estan a cap de les altres categories

DEAF-Passatgers amb dificultat auditiva, sords o sordmuts

WCHR-Passatgers autosuficients per pujar i baixar escales, així com per desplaçar-se dins de l’autocar, però que necessiten cadira de rodes pel trasllat entre l'estació i l'autocar.

WCHC-Passatgers totalment immòbils, que poden desplaçar-se únicament amb cadira de rodes i que necessiten assistència en tot moment

Condicions del servei

Viatges amb sortida des de l’Estació d’Autobusos Barcelona-Nord

Què s’ha de fer?

Ha de sol•licitar el servei, com a mínim amb 72 hores d’antelació a la data del seu viatge, i ha d’omplir i enviar aquest formulari

L’Estació d’Autobusos sempre confirmarà o denegarà la seva sol•licitud.

En cas de anul•lació de la necessitat del servei, es prega que ens informi al més aviat possible (Mínim 1 dia abans de la sortida).

Podrà accedir a l’estació en cotxe, el temps imprescindible per descarregar, seguint en tot moment les instruccions del personal de l’estació. Haurà d’indicar, prèviament, la matricula i model del cotxe en el camp d’observacions del formulari. El vehicle no podrà romandre estacionat dintre de l’estació i el conductor no podrà abandonar el vehicle en cap moment. Si necessita estacionar el vehicle ho pot fer a l’aparcament de turismes que hi ha al costat de l’estació i que connecta directament amb l’estació. 

Si vol assegurar els seus bitllets, els pot comprar abans del dia del viatge o sol•licitar que li portem a domicili en https://www.barcelonanord.cat/destinacions-i-horaris/de-viatge 

També ha d’informar de les seves necessitats pel viatge a l’empresa de transport amb qui hagi contractar el mateix.

Punt de trobada

S’haurà d’adreçar al punt d’informació de l’estació en la planta baixa, com a mínim 1 hora abans de la sortida del seu autocar, on s’identificarà a requeriment del nostre personal, per tal de comprovar la seva situació de PMR, amb la documentació adjunta al formulari de servei d’assistència.

Des d’aquest punt el nostre personal l’ajudarà en tot el que necessiti pel seu viatge i l’acompanyarà fins l’andana, des d’on sortirà el seu autocar. 

Viatgers d’arribada a l’Estació d’Autobusos Barcelona-Nord

Ha de sol•licitar el servei, com a mínim amb 72 hores d’antelació a la data del seu viatge, i ha d’omplir aquest formulari

El nostre personal el recollirà a peu d’andana per acompanyar-lo fins a la sortida o per fer us de qualsevol servei de l’estació que pugi necessitar. S’haurà d’identificar a requeriment del nostre personal, per tal de comprovar la seva situació de PMR, presentant la documentació adjunta en el formulari enviat de servei d’assistència.

Recomanacions

Per a la correcta prestació del servei d’assistència, el seu equipatge no haurà d’excedir d’un embalum i el seu pes no serà superior als 20 kg.

 

Per qualsevol pregunta, relacionada únicament amb aquest servei, pot trucar al telèfon 93-265 61 32