Bàner superior

Títol

La gestió

La gestió

Barcelona de Serveis Municipals, S.A (BSM) gestiona l’Estació d’Autobusos de Barcelona Nord, un punt d’acollida per a les línies regulars de transport de viatgers per carretera de mitjà i llarg recorregut, que tenen origen, destinació o parada a Barcelona.

L’estació presta una gran varietat de serveis, tant per a les empreses com per als viatgers, seguint sempre criteris de qualitat, eficàcia i sostenibilitat. Entre d’altres:

  • La venda de bitllets.
  • Un tren de rentat d’autocars.
  • La connexió amb altres mitjans de transport urbà.
  • L’aparcament de vehicles.
  • Una oferta comercial i de restauració per als usuaris i viatgers.
  • Serveis de sortida i arribada per a viatges de grup, agències de viatges, escoles, etc..

A més d’aquests serveis, també gestionem la regulació del trànsit d’autocars turístics i de viatgers a la ciutat, conjuntament amb la unitat d’aparcaments de BSM.

El nostre equip
L'equip de persones de l’estació treballa dia rere dia amb l'objectiu d'oferir una millora contínua en la satisfacció dels nostres clients:

Llocs de treball

  • Operador torre de control: assignació d’andanes i control de tràfic.
  • Informació: atenció personal i telefònica al client.
  • Encarregats d’Estacions: control del servei i Instal·lacions
  • Administració (telèfon 932 656 132, horari dl-dv 9h a 16h)

El compromís amb la qualitat
L'abril de 2002, l'estació va aconseguir el certificat de qualitat segons la norma ISO 9001.  Així mateix, l'any 2003 va ser guardonada amb el Premi a la Millor Estació d'Autobusos d'Espanya, atorgat per l'ADT (Asociación para el Desarrollo del Transporte).
La Política de Qualitat de l’estació garanteix el nostre compromís amb els clients.